Måndag!

Den seeegaste dagen på evigheter. Jack verkar ha lite feber, så han har varit kinkig hela dan och mestadels sovit i min famn. Vilda har man knappt fått titta på då hon blivit fly förbannad när man råkat säga nått. Det märks att hon brås på mig. Stackarn. Men vem är inte på dåligt humor ibland, och vem har inte dåliga dagar? Helt okej. Vi har ritat lite men efter två teckningar satte vi oss i soffan och har glott på barnprogram heeeela dagen. Ja visst är jag hemsk! Fanns tusen andra grejer jag skulle kunna göra men ibland är seder faktiskt viktigare att bara sitta med sitt barn. Oavsett om ungen är arg eller glad så gör det gott. Imorgon blir det nya tag med förskola och myspys.

Pics: Vilda ritade en muffins med strössel! Och 2, tröttJacken i min famn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0