Ledig dag som spenderats hemma i lugnets t...

img_4230 (MMS)

Ledig dag som spenderats hemma i lugnets trygga och sköna vrå. Rummet är äntligen färdigmålat (du är BÄST älskling!) och ikväll satte vi upp lite hyllor och tavellister också. Jag har mått sådär idag så en tre timmars powernap satt bra mellan tolv och tre. Vilket resulterade i att V somnade sent nu ikväll men det känns överkomligt för att jag skulle orka vara glad mamma under dagen.

  Nu ligger jag i soffan och försöker komma på ett bra sätt att undvika sendrag i fötterna och benen. Kan fan inte ens tänka på att lägga mig och vila på soffan innan båda fötterna pekar åt olika håll! Mindreaders..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0