GOTT NYTT ÅR!

(aningens sent men ändock) och God fortsättning mina vänner!


Här hade vi en lugn och skön nyårskväll. Bara jag, Tomas och Vilda. Käkade trerätters och spelade spel och kort.. ja, mycket mysigt! Tomas har ju jour men han behövde inte åka iväg förrän efter kl. 01 och jobba så det var ju tur. Vi skålade i cider på balkongen och tittade på raketerna. ♥

Idag ska jag fortsätta att bråka med mitt hår.. håller på att avfärga det nämligen. Yes, ni läste rätt. Jag har tröttnat igen. Toppen, eller hur?! Nu ska jag blir redhead igen. För tillfället ser jag väldigt WT ut med gul hårbotten och kopparbruna längder. Sexigt värre.

Sommar 2010. Längtar tills värmen kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0