ultraljud.

Igår kom kallelsen till Ultragyn på Danderyd. I slutet av oktober ska vi få vår första titt av Grynet. Spännande! Är ju dock verkligen tusen år kvar också, tiden kommer väl snigla sig fram tills dess såklart.

Imorse vaknade jag av Vilda hade sina fötter i mitt ansikte. Jag minns inte ens hur hon hamnade i vår säng. Är man trött då eller? Vi gick upp kvart över sex. Eller ja. Jag drog med mig täcke och kudde och lade mig i soffan och halvsov och Vilda kröp upp bredvid mig och tittade lite på barnprogram och bläddrade i en bok.

Underbart när ungen kan underhålla sig själv på morgonen, eller hur!? Jag är sjukt morgontrött, har alltid varit och kommer troligtvis alltid vara. Nu är jag trött jämt för den delen med men det kan bero på att jag måste få i mig mer järn då jag har låga järndepåer (eller nått sånt. BM ringde igår). Så nu blir det till att knapra järntabletter och skita tegel. Hurra.


Nu ska vi städa säger Vilda. Okidok.


Kommentarer
Postat av: Felitchia

Åh vad roligt! Ska ni ta reda på vad lilla grynet är för kön eller ska det bli en överraskning den här gången? :)

2010-09-01 @ 10:32:28
Postat av: Sara - Mamma till Max snart 2 år

Va roligt med ultraljud. jag undrar också om ni ska ta redan på kön?!

2010-09-01 @ 21:04:29
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0