Svar på kommentar





Hej Fia! Tack för din kommentar.

"Fusk" vettetusan om man kan kalla det. När jag fick medcinen utskriven så led jag av fetma (bmi 31). Så ja, de är till för "dem som lider av fetma", det har du absolut rätt i. Huruvida jag fortsätter att ta min medicin i samråd med min husläkare är dock mellan denne och mig. Varför skulle h*n skriva ut medicinen till mig om jag inte var lämplig att fortsätta med den? Att aldrig sluta äta den finns väl inte på kartan för någon då medicinen är just receptbelagd. Självklart ska man ha en bra kosthållning, men personer som lider av fetma kan behöva hjälp på traven av en mängd olika anledningar.


Frågor på detta? :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Väl rutet! =*

2010-02-02 @ 19:27:48
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0