Love kills


Aaah. Nyskrubbad. Len som en jäkla babystjärt! Blev riktigt brun i nyllet efter solariet igår, har fått en massa fräknar också. Enligt Tomas så är sommaren min, så då bestämmer jag att den ska komma NU!

Surfade runt på diverse sidor häromdagen, på jakt efter snajdiga kläder. Lite skulls och roliga motiv. Men allt är ju så jäkla dyrt. Vem tusan pröjsar 399 kr för en t-shirt?! Inte jag iallafall. Däremot hittade jag tröjan nedan på Gina Tricot i söndags. 99 pix. That's more like it..! Storleken är M, men jag tycker de verkar vara lite stora. Eller så är modellen så.. får se om jag drar fram symaskinen och fixar till den lite. :)




Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Åh riktigt snygg! Love it !

2010-02-09 @ 19:22:47
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0