Rainy day..

Vilket pissväder.

Jag & Ann-Caroline hade tänkt att åka till Täby Centrum idag men vi skiter i det.. vill inte gå en meter utanför dörren idag. Istället kommer hon hem till oss, så ska vi titta på film och bara vara. Myspys. På fredag blir det tjejkväll här hemma, ansiktsmasker, vitt vin & bara massa tjejsnack! Kommer topp.

Hur som helst.

Vaknade halv åtta imorse av en superlycklig bebis som levde rövare i sin spjälsäng. Ni vet, när ungarna tjuter sådär så att det verkligen skär i öronen? Mhm. Precis så fast tio ggr värre. Hon håller verkligen på att utforska sina röstresurser numer, stora lilla tjejen.

Jaja. Var var jag..

Jag tog upp henne ur hennes säng och tänkte gå ut i soffan och sitta & morgonmysa lite (som vi brukar göra), men hon blev TOKFÖRBANNAD och bara gallskrek så tårarna rann. Hm. Nej, inget morgonmys denna morgon inte. Vi gick ändå ut i vardagsrummet och så lade jag ner henne på mattan med alla hennes leksaker då blev det tyst en sekund eller två, sedan kom lyckoskriket igen. Jag lade mig bredvid henne på mattan och försökte få kontakt med henne men icke.. Vilda drog tokdissen på morsan idag och drog snabbt tag i en prassel-leksak och hade endast ögon för den. Hmpf. Nu ligger hon och diskuterar något väldigt allvarligt med bitringen, ga-ga-ga & da-da-da i en väldig fart.

Nu ska jag klämma i mig lite frukost. Naturell keso och en skivad banan. Intresseklubben antecknar antar jag? ;)

TOODELS!

Kommentarer
Postat av: Margona

Tack:)



Hon blir 4 månader idag:) Tiden bara springer ifrån än:/ går så fort!:)



Men livet som mamma är underbart!:)

Hur går allt för dig då?:)

Postat av: Sara

Här skiner solen faktiskt men har regnat inatt.



Låter mysigt att bara titta på film =) Hoppas du får en bra dag!

2009-09-02 @ 09:29:43
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja, det är sjukt att man kan känna sig så vacker när man är gravid. Även om man är finnig, går som en kärring och dras med alla andra krämpor.

Men det är fortfarande hur underbart som helst!



Haha.. Det låter som om du har en stor tjej idag som inte behöver mamma. Men snart kommer hon nog på att mamma är väldigt fint att ha..

2009-09-02 @ 10:00:01
URL: http://bebisrelaterat.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

Tjejkväll låter riktigt härligt. :D

2009-09-02 @ 14:47:53
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0