Vildas första steg!

Vilda var pigg som en mört kl 06 imorse så det var bara att släpa sig upp.. Hann pussa lite på Tomas också innan han åkte till jobbet. Helt kolsvart ute också så det var mysfaktor att slå på kanal 5 och glo lite på vakna med the Voice samtidigt som Vilda speedade runt på golvet.

Igår när jag var på Ica och postade paket så hade Vilda tagit ett steg! Den lilla råttungen.. jag var borta högst 20 minuter och självklart ska hon passa på då.. typiskt!

Både igår och idag har hon stått upp själv flera gånger, Tomas räknade sekunderna en gång och jag tror det var 12 sec.. inte illa pinkat för en åttamånaders :) Snart knatar hon som hon aldrig gjort nått annat.



Idag tänkte jag virka detta. Får se om jag lägger upp bilder sen, but håll utkik..

Baj baj.

Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Duktiga Vilda :D

2009-11-09 @ 15:35:39
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
Postat av: Annah - Mina dagar med finaste Chloe och våran väntan på pärlan2 i magen

wow vad duktig hon är!!



ska bli kul att få se bild på popcornen när dom är klara, såg riktigt fina ut! Önskar jag kom ihåg hur man virkade.. :/

2009-11-09 @ 18:53:10
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0