Zzz.

Men gud, vad är det med mig? Jag är oförskämt pigg, vaknade av en lite halvkinkig bebis i sängen som absolut inte ville ligga kvar och mysa. Tror att hon har lite problem med tarmarna för hon pressar och har sig men det kommer bara luft! Å andra sidan så har jag ju läst att det är normalt att barn inte bajjar på en vecka i sträck, så jag oroar väl mig i onödan.

Idag ska jag vara barnvakt till Ella Aurora, min systerdotter. Anna kommer över också, ska bli trevligt. Ella har varit lite kinkig, haft lite feber den sista tiden för hon håller antagligen på att få en tand. Inte så roligt då om både Vilda med sin onda lilla tarm och Ella the Tandgrower blir arga/ledsna samtidigt. Stress och panik, typ. :|


Gårdagens bus med pappa.

Nu ska jag fortsätta att styra upp min blogg, jag blir snart tokig. Hittar smågrejer hela tiden som jag tänker att "det där måste jag fixa iordning" men så glömmer jag totalt bort det. Smidigt värre, nu kommer jag inte ens på vad det var för grejer liksom. Smart.

Tjingeling, hörs senare!

Eller vänta, hoppas ni tyckte om min lilla presentation förresten. :) Om ni tycker att vissa inlägg ser lite sådär oerhört uppstyrda och välskrivna (för att vara mig, okej?) ut så är det för att jag håller på att fixa iordning menyerna. Tjing igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0