Tack!

Jag och Tomas vill tacka så mycket för alla fina gratulationer och kommentarer vi fått, de värmer jättemycket! ♥

Vi njuter av familjelivet här hemma, Vilda är så lugn och snäll så det nästan är läskigt åt det. Allt flyter på bra och jag trodde väl aldrig att livet kunde vara så här underbart?! Dagarna går och man går runt som i en lycklig dimma mest hela tiden. Vilda är nog den snällaste bebis jag träffat, skriker extremt sällan, vaknar tyst och lugnt, gnyr lite och spanar på en med sina stora mörka ögon. :D Sover, äter, bajsar, myser, sover, myser.. Ja, det går runt i ett. :) Har ni sett hur mycket hår hon har förresten?! En riktig trollunge!

Självklart så ska jag skriva ihop en förlossningsberättelse inom kort och lägga upp här, har ju själv föjt ett antal gravid-bloggar och vet själv hur nyfiken man är på detaljerna. ;)

Idag ska vi försöka ta oss ut med barnvagnen en sväng, det har inte varit så mysigt väder än men idag ser det ut att klarna upp lite. Dags för premiärtur! Imorgon ska vi iväg till T's föräldrar på födelsedagsmiddag och antagligen också sova över.

Kram på er allihop!

Kommentarer
Postat av: Ika

Hihi! Wincent hade ju också sådär mycket hår.

En riiiktig trollunge!

När huvudet kom ut sa barnmorskan: "Men guuud så mycket hår, vill du känna?", jag kände och tammefan där var en stor kalufs! Om än lite kladdig! :P



Puss till er!

2009-03-13 @ 23:13:11
URL: http://ikafatale.blogg.se/
Postat av: Hanne

Hon är så fin! Grattis!

2009-03-16 @ 15:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0