Nattsudd.

Här ligger jag, pigg som en mört..! Ja nästan iallafall. Väntar på att min kära karl ska komma hem från arbetet. Pirrar i magen när jag tänker på honom, den där nykära känslan ni vet? I augusti har vi varit tillsammans i tre år, men ändå så känns det spännande, om man kan säga så.. vår relation har verkligen fördjupats efter att Vilda kom också, att se sidor hos honom som jag inte sett tidigare får mig att älska honom mer och mer för varje dag. Sättet han tar hand om Vilda, gosar, myser, matar, pratar.. Ja, allt!

Världens bästa pappa ♥


Imorgon ska jag och Vilda in till stan och träffa min mamma. Gå runt lite i affärer och ta en fika. Ska bli mysigt! Jag måste kolla efter ett par nya sommarskor, lite kläder till Vilda och annat tråkigt (haha,vem försöker jag lura?!) tjafs såsom smink och kläder till mig själv.. He he he.. ;)


Pysslade klart inbjudningskorten häromdagen. Tycker de vart hel okej,
för att vara ihopslafsade i sista sekunden typ.. Jaa, jag var lite slö på
pysselfronten den senaste tiden. Jag erkänner. Jag har ännu inte postat
dem för jag måste kolla upp lite adresser. I nuläget är iallafall uppemot 40 pers
bjudna, scheisse. Hoppas att det blir bra väder annars får vi inte plats. :P

Kommentarer
Postat av: Sara

va fina inbjudningarna blev!



Ja visst är det härligt me den pirrande känslan i magen. Hoppas aldrig den försvinner. Jag och min man har varit tillsammans i 5,5 år!

2009-06-25 @ 09:07:13
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

Jag tycker korten blev riktigt fina :D

40 pers. hihi ja man får hoppas att vädret kommer vara fint, men det tror jag att det kommer vara :D

2009-07-01 @ 16:34:05
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0