tjing tjong luftballong

Rubriker kan ju verkligen vara förjävliga att komma på ibland. Så nu blev det som det blev.

Idag åkte jag & Vilda som sagt in till Norrtan och sprang lite på stan med Anna, myspys! För att roa mig själv i  förmiddags så tog jag lite bilder, självklart är jag så generös så jag bjuder på en dagens outfit!!!1111

The new me. Lite smalare, mycket snyggare, galet mycket bätte mående. Den där vita bolerogrejen & det svarta linnet byttes ut till ett vitt linne med svalor på, när jag kom på att jag skulle svettas ihjäl annars. (Ja, rätt ska f*n vara rätt serru!)


Missa inte detta ljudklipp.



 
Why so seroius...? Let's put a smile on that face!

Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

damn girl!! vad bra du ser ut :D

2009-07-15 @ 22:25:57
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
Postat av: Patricia / Livet med Vilda

Anna: Vad snäll du är. Tack! :)

2009-07-16 @ 14:34:23
URL: http://smokingcankill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0