Sy-tant.

Hej hallå världen.

Nej, klart att det inte blev något "Gratis är gott" idag inte, BabyBasicsBoxen var ju såklart sluuuuut och dom väntade på leverans. Typiskt. Jag som är så himla ofta i Norrtälje ändå! Not.

Snodde med mig morsans symaskin hem från syster också, så nu på kvällen har jag sytt en "madrass" som ska ligga under mjukliften i vagnen. Lyckades ha av två nålar på mindre än en och en halv timme, diplom till mig? Ingen? Nehe.. ;) Imorn ska jag (försöka) sy in ett par mama-jeans, som är gigantiska i midjan men relativt lagom i benen. Hm, ja, jag är tydligen inte proportionerlig för fem öre för tillfället, men jag är nöjd ändå.

Min svärfar kallar mig för Mumin, ganska passande tycker jag. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0