blogg.se i sitt esse

Inga av mina inlägg syns? Hmpf!

Jaja, det får väl komma när det kommer då. Snart är det dags att hoppa i säng och titta lite på film, somna tidigt för att sedan gå upp kl. 05.30 imorgonbitti. Ååh, vad jag ser fram emot det! Typ.. inte. Är sjukt morgontrött av mig, tar lång tid innan jag "kommer igång". Imorn ska jag nämligen jobba från 07-14, träffa "mina" pensionärer igen. Hemtjänsten it is. :) Ett så tacksamt jobb, brukarna är snälla och gulliga och uppskattar så att man kommer och hjälper dem. :)

Efter jobbet ska jag snabbt hem igen, hinna med en snabbdusch, dyka i lite finare kläder och sedan åker vi hem till min mormor på middag! Fina fina mormor. :)

Idag är det 63 dagar kvar till BF. På tal om ingenting sådär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0