Måndag

Godmorgon!

Trevligt att ni uppskattade min lilla videoblogg.. även fast det kändes ganska "töntigt" att sitta där och bara prata in i en kamera så var det faktiskt riktigt roligt :D Så håll utkik i framtiden, höhö.

Nu sitter jag iallafall och käkar frukost/lunch. Två hårdkokta ägg, några matskedar keso och lite yoghurtsås från middagen igår. Blev en riktigt smarrig röra!

Nu ska jag sätta mig och pilla lite på Annas blogg.. i smyg.. hehe.. har inga ideér om hur jag kan styra upp min egen mer så nu snor jag Annas istället och snyggar till lite. (Ja, jag har tillåtelse såklart!)

Later!

Kommentarer
Postat av: Lynn

Smyger förbi och säger hej!

(välter en kruka på vägen ut... :P)

2009-08-31 @ 16:09:02
URL: http://thestrange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0