Påskhelgen.


Som sagt, denna långhelg har varit knökfull med besök hos olika släktingar.


I fredags åkte vi hem till mina svärföräldrar (Vildas farmor & farfar, T's föräldrar, ja ni fattar..) för att fira F's födelsedag lite sådär i efterskott. :) Det var mycket trevligt och mysigt. Han fick en gasolgrill som de genaste skulle sätta ihop, men självklart var den defekt. Den var beställd från Göteborg också så att vänta på nya delar tar väl sin lilla tid. Så typiskt. Men istället för att gräma oss över grillen så plockade bröderna Brothers fram ett luftgevär och började skjuta prick från balkongen på en ölburk som stod uppställd på lagom avstånd nere på marken. Jag träffade på andra försöket, vilket jag tycker var väldigt bra då jag aldrig ens hållt ett luftgevär förut. :D I've got skills helt enkelt.

På lördag förmiddag åkte vi ut till mitt barndomshem, det vill säga hem till min pappa ute i Roslagen. Där förtärde vi påsklunch med släkten, hur roligt som helst. Träffade alla mina kusiner, farbror, faster, farfar.. ja. Släkten var samlad helt enkelt. Alla förutom min syster M som inte kunde komma loss från jobbet. Hur som helst, alla beundrade Vilda såklart, kan man göra annat? Som vanligt var hon lugn som en filbunke. Hon somnade i vagnen utomhus och sov som en stock, perfekt.


Finns väl inget bättre än bebisgos? Jag tvivlar..
Syrran hade med sig sitt mineralsmink från i.d och jag måste köpa lite nytt jag med.
Bästa sminket ever. Har ni testat? Om inte så gör det!



Vildas yngsta kusin, Ella. Hon är 8 månader.


På söndagen åkte vi vidare till min mormors landställe, där det bjöds på påsklunch. Vi hjälpte till att kratta gräsmattan också, så idag har jag ont i axlarna och armarna.. Ingen har väl någonsin påstått att jag är särskilt vältränad, haha. Efter besöket hos mormor så åkte vi hem. Det har varit lite mycket nu besök och åka runt och hälsa på släktingar.. nu till helgen som kommer ska vi bara vara hemma och gosa. Det är både jag och T totalt eniga om.


Snarkar gott i babyskyddet i bilen..


Kommentarer
Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

Vad söt hon är!

2009-04-13 @ 18:46:52
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0