stanna anna, jag ser dig!

Namn: Patricia
Födelsedag: 2 juli 1986.
Hemstad: Född i Sthlm, uppvuxen i Roslagen.
Ögonfärg: Gröna.
Hårfärg: Numer är det brunrött. Har tidigare färgat med henna i två år, så lite av den färgen lyser igenom fortfarande.
Längd: 171 (Å EN HALV! Mycket viktigt).
Höger/Vänsterhänt: Höger.
Värsta vana: Röker, sover under mystiska tider. Lite dryg när den sidan ligger på.
Stjärntecken: Kräfta.
Sko stlk: Allt från 39-42, beroende på modell och fabrikat.
Är dina föräldrar skilda: Ja.
Skor idag: Vita adidas-sneakers. Bäst bäst bäst.
Din svaghet: Ogillar konfronteringar, vilket resulterar i att jag tar mer skit än jag förtjänar.
Dina rädslor: Att bli lämnad. Att bli deprimerad igen.
Mål för det här året: Gå klart min utbildning (få VG såklart!) och sluta röka. Bli preggo? ;)
Mest använda fras på msn: - Trissan is offline.
Det första du tänker på när du vaknar: "Var har Ebba kissat inatt?"
Dina bästa kännetecken: Ehm, grå mjukisbyxor?
När går du och lägger dig: Alldeles för sent.
Mest saknade minne: Dalarna -07, Hultfredsfestivalen 03, Hagen sommaren 07.
Favoriter Färg: Mörkgrön, brun. Naturnära färger.
Mat: Sån jag har lagat tillsammans med min man!
Sport: Eh, pass? :P
Djur: Katt & hund.
Glass: Magnum white strawberry.
Godis: Choklad.
Affär: IKEA, H&M. Såå medelsvensson.
Sallad: Räk/Ost&skinka.
Skådespelare: Ingen direkt favorit.
Bokstav: T.
Nummer: 27.
Tuggummi: Mint.
Helgdag: Ehm, lördagar?
Årstid: SOMMAR.
Tandkrämssmak: Menthol.
Radiostation: p3 for life.
Parfym: Ja, har ingen aning om vad den heter.. Ingen speciell.
Doft: Fuktig jord, blöt asfalt.
Kroppsdel på motsatta könet: Långa armar, mysig överkropp. Mm.
Vad vill du bli när du blir stor: Dagisfröken.
Hur vill du dö: Smärtfritt?
Vänner och livet
Vem av dina vänner är mest lik dig: Till utseendet är det nog Katrin, personlighetsmässigt är det Frida.
Vem är mest högljudd? Anna?
Vem får dig mest att skratta: Oj, många ju.
Vem har du känt längst: Katrin.
Vem är blygast: Ingen är värre än någon annan.
När grät du mest: Min gymnasieperiod bestod mestadels av ångest och tårar. Så, då.
Vad är den bästa känslan i världen: Att jag har ett tryggt hem, och människor som älskar mig.
Värsta: Att vara ovetande.
Vart vill du bo i framtiden: Där det är varmt och sällan blåser. Hatar när det blåser.
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Lite mindre självkritisk, mer självkontroll.
Hur länge tror du att du kommer leva: Måånga år till.
Har du någonsin varit kär: Ohja.
Blivit dissad: Nej.
Rymt hemifrån: Jo.
Föreställt dig ditt ragg naken: Behöver inte föreställa mig. Haha.
Skolkat: Mycket under gymnasiet. Speciellt från tyskalektionera för min lärare var så satans jobbig.
Sovit utomhus: Jag har varit scout ffs.
Gråtit i skolan: Ja.
Spytt i skolan: Nej.
Velat bli modell: Nej. Inte min livsstil alls.
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Ja.
Sett en död människa: Inte IRL.
Druckit alkohol: Ja.
Ätit sushi: Ja, det är jättegott!
Varit på scen: Ja, men ofrivilligt egentligen.
Snattat: Ja.
Varit full: Ja.
Retats: Säkerligen.
Blivit nerslagen: Nej.
Svär: Ofta.
Sjunger bra: I min ensamhet är är jag pro! Men inte annars, nej.
Dushar dagligen: Nej, varannan dag. Blir så torr serru.
Tycker att du är attraktiv: Ja, klart, jag är snygg som fan.
Kommer överens med dina föräldrar: Ja, numer gör jag det. Det har varit lite svårigheter tidigare.
Gillar åska: Gillar och gillar, det är mysigt ibland.
Spelar något instrument: Nej, men jag hade en gång en blockflöjt!
Äger en iPod: Ja. Tack älskling.
Går till kyrkan: Endast när det är dop/begravning/giftemål.
Sover med gosedjur: Nej.
För dagbok: Inte regelbundet, men när jag känner att jag vill skriva ner tankar och händelser så har jag en fin bok för det.. Har ju bloggen iofs.
Dansar i regn: Det var ett par år sedan sist.
Sjunger i duschen: Nej, väldigt sällan. Vad tråkig jag är!

This or that:
Pepsi/Cola: Cola
McDonalds/burger king: MAX!
Singel/gruppdate: Gruppdejt är kul.
Choklad/vanilj: Choklad.
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar.
Kött/veg: Kött.
Tv/film: Blodiga skräckfilmer.
Gitarr/trummor: Gitarr.
Adidas/nike: Adidas.
Kinamat/mexikanskt: Kina.
Kakor/paj: Paj.
MTV/VH1: VH1.
Blind/döv: Blind.
Kan du: Gå ner i splitt: Haha, neeej.
Skriva med båda händerna: Öhm, ja?
Vissla: Ja.
Blåsa en bubbla: Ja.
Rulla din tunga i en cirkel: Ja.
Ha dina ögon i kors: Ja.
Nudda näsan med tungan: Nej.
Dansa: Kan och kan, jodå.
Äta vad du vill utan att oroa dig: Mjae.
Vem var den senaste personen Du nuddade: Anna, som sitter och löser korsord bredvid mig. :)
Du pratade i tfn med: Frida.
Mös med: Ebba.
Du kramade: Tomas.
Du skällde på: Kommer inte ihåg.
Sportade med: Haha!

Senast du:
Skrattade: Nyss, idag.
Grät: Ett antal dagar sedan.
Filmen du såg: The Descent.
Tuggade tuggumi: Nyss.
Drog ett skämt: Haha, ska man komma ihåg sånt?
Sång du sjöng: Sorry, blame it on me - Akonbacon.

Random:
Vilket land skulle du vilja besöka: Nya Zeeland.
Hur många kuddar sover du med: 1.
Dricker du mjölk: Ja!
Person du hatar mest: Jag hatar inte folk, jag tycker synd om dem.
Mest använda fras: Sweet, great.
Var tror du vi hamnar när vi dör: Förhoppningsvis där vi får frid och får återse dem vi älskat.
Hur många signaler innan du svarar: Beror på vem som ringer..
Vad borde man uppfinna: Ett bättre batteri till min dator.
Är du ett hälsofreak: Eh, NEJ.
Vad är det värsta vädret: Regn, kombinerat med blåst.
Lekte du med barbie som liten: Nej, My little Ponys.

Så. Det där var ju trevligt. Nu känner ni mig lite bättre. :) Ta listan och gör den ni med! Skriv en kommentar så att jag får läsa jag med.. :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0