Rubrik?

Såg att jag hade fått en kommentar och betyg på min andra uppgift, tidslinjerna.

Dina tidslinjer har med de viktigaste milstoplparna i vad som har lett fram till dagens förskola och fritidshem. Du har tydlig motivering och jag kan se som en röd tråd på de punkter som du har valt, att du intresserar dig hur vi genom tiderna ser på människan, varandra och vårt värde. Du skriver en riktigt bra inledning där du också engagerar mig som läsare och får mig nyfiken på hur det kommer att se ut. Bra jobbat! Betyg G

Man kunde inte få mer än G på den uppgiften.. men åh, vad glad jag blir. :)

Kommentarer
Postat av: weibchen

Yää. Blir ju ingen match att rocka den gruppen för dig ;)

2008-01-21 @ 12:49:11
Postat av: Patricia

Tack söt, jag hoppas verkligen det. Man är ju lite nyfiken på hur det går för de andra.. haha. :D

2008-01-21 @ 22:01:09
URL: http://smokingcankill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0