Fettotisdag

Uh, klämde i mig en asfet semla innan middagen när Tomas kom hem. Fy fan vad mätt jag blev. Tomas blev glatt överraskad över att jag hade bakat.. ti hi TI HI. Så att säga..

Två dåliga saker som hänt i mitt liv idag;
- vår TV har börjat brumma ashögt, gissar att bildrören är på väg att ge upp.
- mitt högra ben har typ låst sig eller nått, går som en halt tvåbent dvärghamster. INTE BRA! Klämt en nerv?

Ja. Det var min dag det. Imorgon ska jag över till syster och bara snacka en massa skit, ska bli så skönt med sällskap! Kaffe och prat, cigg och barnprogram. Så bäst för vädret att det är schyst imorn för jag orkar inte gå i snöblask och jobbig vind. BASTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0