Pyssel.

Nu har jag organiserat garderoberna, pjuuh. Lade undan en massa kläder som jag inte kan använda längre, lite tröjor och mina favoritbyxor. Snyft. Har fått ett alldeles för wide ass så att säga! Men vad gör det, lite extra rompa är ju.. snyggt. :)

Sitter och målar lite ramar som vi köpte på IKEA igår. Köpte även nya tavellister som ska få komma upp på en vägg i hallen, woho. Så tråkigt med plana fula ljusblå (!) väggar. Piffar upp lite. Vi köpte lite baby-grejer också, skönt att ha det avklarat. T ex spjälskydd, små tvättlappar (= spytrasor), skötbädd, plastade bomullslakan att ha underst i spjälsängen. På fredag får vi hem spjälsängen också. :D Ja, det är ett tag kvar innan bebisen kommer.. Men vafan, lika bra att ha de fixat. Vem orkar springa runt och fixa allt när man är höggravid? Inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0