Effektiva klubben

Äntligen hemma igen. Pust och stönt, typ.
Jag, Frida och hennes lillebror Björn drog in till Norrtan och åt lite lunch på donken. Sen vidare mot grind till storebror Jim, sen till Knutby, sen ner till station.. Puh. Jag har gjort min beskärda del av bilkörning idag iaf. :)

Jag som verkligen är ett parkeringsfreak också, redan igår började jag fundera på var jag skulle parkera idag.. vägen dit osv, vilka vägar som är lättast att ta och så vidare utan att hamna i innerstadssmeten. Till min lycka så gick det asbra att parkera idag, var helt solo också, lite nervigt. Parkering är inte min grej helt enkelt (än?) men det blir bättre och bättre hur som helst. Smutt!

Dagen har varit ovanligt produktiv, var nere på CLL också, skrev in mig på barnskötarkursen (distans), kommer bli kallad på intervju också, men min SYO sa att det inte kommer vara några problem. Sweet. Och så ringde dom från jobbet idag också, ska jobba onsdag - söndag. Så skumt, dom säger att jag i princip inte har något jobb kvar, eventuellt nästa sommar (!) men ändå ringer dom titt som tätt och ber mig jobba i princip heltid? Fem dagar i veckan.. Jadu, över mitt förstånd. Fick skitnajsiga tider också, och så har jag ju Don Vito denna veckan. Lovely! Inga sena busstider, ingen väntan i Söderhall.. Det gör det hela så mycket lättare. :)

Nu ska jag rota lite i frysen och se om det blir nått gott till middag idag.. Snart kommer T hem. Iih.
Då blire pusskalas, sen kanske film hemma hos Frida och Jai, our beloved neighbours.

Bajbaj!

Kommentarer
Postat av: Anisch

Vad bra att det gick bra att anmäla dig till kursen. =) Sweet as candy.

Puss!

2007-11-06 @ 18:43:00
URL: http://heavenineedahug.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0