Update

Har nu suttit vid datorn två timmar. Känns verkligen inte som det. Men jaa.

Gårdagen var hur soft som helst, hade en schyst dag på jobbet, gled in till Norrtälje och mötte upp mah crew. Anna, Frida =) Så satt diffan! (okej då, Jan) och Annie där också. I was so happy! Partyhumöret blev ännu större än det var tidigare. Jag klämde i mig en sallad och började missionet med att pimpla lite ur min viiiintetra. Vitt viin.

Tog en bulle upp till OKÅ och hade jävligt sköj. Dansade gjorde jag också. Jag var heller inte speciellt nykter så. Haha. Men det var kul! Tomas och Jan dansade som kungar. ;) Frida och Anna som drottningar. Jag stod nog mest där och kände mig lite malplacerad. Men ändå. I tried! Takida spelade efter mycket om och men. Vi stod och trängdes längst fram ett tag men efter några armbågar i huvet och knuffar och shit så gav vi upp. Gick ut och tog en cigg och andades lite. Kom fram till att vi är lite mupp vi alltså.

Vi är ju inte på OKÅ speciellt ofta, näe. När vi kommer dit så får vi alltid den där uppenbarelsen om varför vi är där så sällan. FÖR ATT DET SUGER!

Mööh. Men vi hade skoj iaf! Avslutade kvällen med en korv på statiol, Annas karl skjutsade hem oss fyllebultar. :) Tack så jättemycket! Hade varit lite jobbigt att gå hem. Heh.

Jag lyckades med mycket igår iaf.
- brände mig på en cigarett i nacken
det var nog det jag var minst stolt över.
Det gjorde mest ont. :(

Imorse vaknade jag av att T började vrida och vända på sig, han gick upp och jag lyckades snarka lite till. Så hoppar han runt till andra sidan sängen och börjar pussa på mig så jag vaknar, då är klockan redan 11. Gaalet. Brukar aldrig kunna sova så länge. :P Mm, hade ont i skallen, kroppen, käken, örat. Mm. Najs najs. Blev ingen frukost för min del, men T käkade rostad macka med inlagd sill på. :S Den lukten, mjadu!

Så försvann min käre sambo iväg till den stora Staden Uppsala, för flyttande av hus och rivning av vedbod. Han kommer tillbaka imorn, och jag måste säga att det känns lite mysko att sitta här solokvist en lördagkväll. Och jag som hade bytt till mig ledighet denna helg.. Morr. Men som Anisch säger.. Man måste ju ställa upp för laget!

:)

Det var tänkt att jag skulle in till Norrtälje för lite förtäring av öl och kikning av motorcyklar, men så blev icke fallet! Ens tanken på att sätta mig på en buss räckte för att nästan framkalla vomering. Hurl. Istället spenderades dagen på en filt på en gräsmatta här i Hagen, helt jävla fucking wunderful. Slappt som fan. Köpte glass till alla ungar på gården också, det känns bra.. Jag köper deras kärlek. ;) Höhö. Låg där ett par timmar, senare tog vi bussen till ICA (ja, vi orkade bara inte gå, okej) köpte maaat. Maaaat. Gled hem till Jai och Frida, degade på hennes "altan" och spelade hennes nya mobilspel. Galet kul. Nu är jag lite beroende. Vill också ha.

Så kom Annie över och vi tittade på "Djävulen bär Prada". Ingen riktigt höjdarfilm i mina ögon, inte sett den tidigare men.. Ingen direkt favorit alltså. Okej som strötittarfilm. :) Men det var mys! Anna gör sitt jobb bra, kliar mig i håret och dreddar till det ordentligt!

Så fick vi skjuts hem av Annie innan hon åkte tillbaka till Norrtan. Sweet. Tackis!

Jo just ja, jag är röööd på ryggen. Vilket förhoppningsvis resulterar i att jag kommer att bli lite brun.

Babydoll goes solbränd!

We like, som satan!

Imorn blir det gräsmatta och filt igen. Pressa solis, leka med alla barn och ta en massa fina bilder.
Otroligt nog så blir det nog "innan tolv" imorn. :D Haha!

Näe, nu orkar jag inte mer.. Massa dravel bara.

Hej då heeeej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0