Don't you look at my girlfriend - she's the only one I've got

Hmpf. Såg just att man inte ser ett skit på den där harpan-bilden. Jaja. Nu känns det mer verkligt, har pratat med systraMi på telefon, skönt att höra att det gått relativt (?) bra på hennes spanska-tjoffs iaf. :) Imorgon gäller det! Gah, man ska inte vara på men.. jag vill träffa massa mysigt folk. Ska gå med i Uplands nation också, och nån kår. Skitsaksamma vilken, man får ju typ göra allt hos de andra ändå. Nationerna alltså. Nu är mina cigg och mitt snus slut. Snipp snapp snus. Får se hur länge man klarar sig. :) Nu sitter jag och väntar på att Frida ska höra av sig, vill prata med henne och berätta hur bra det känns inför imorn.. Iiih, jag fattar inte att jag vågar! Jag kommer tappa bort mig i den där stora, blåsiga staden. Hurr.

Fick ett mycket trevligt brev på posten också, årsbesked på ett sparkonto jag inte visste fanns. Sånt gillar vi! Mera mera mera! Iofs bara två lax typ, men bättre än noll liksom. Imorn ska Tomas hjälpa mig hitta en schysst bärbar dator också, och en skrivare. Denna bjässe jag har nu måste bort bort bort. Bara av att sitta och skriva såhär får jag typ musarm av. We don't like. Bio på kvällen med Gustav imorn också. Min hjälte! Han ska möta mig imorn och visa mig allt jag behöver veta. Och hur jag hittar dig. ;) Gulligt.

Nu är jag nervös. Sorterade och vek all tvätt tidigare och var så överseriös att jag faktiskt LADE FRAM kläderna jag ska ha imorn. Please liksom. Och sminket? Mjaa. Funderar på att bara ha en naturlig enare. Brynen är noppade, busskortet ligger framme. Nu åker vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0