GLÖM INTE BETALA RÄKNINGARNA IDAG!!

.. för det höll jag på att glömma. Urrk. sex å sju iväg bara, poff. Tragiskt egentligen. Hyran och alla andra sådana räkningar blir ju halverade nu iaf, snuttTomas då. Höhö.

Betalade av 1500 på datorn också, hade egentligen bara behövt betala femhundra, men vafan.. lika bra att slänga iväg så mycket man kan avvara. Så man blir av med skulden någon gång.

Åh, nu är det Simpsons, man kan ju bara inte få för mkt simpsons! Gaah. Yess.. Nu ska Homer tydligen få reda på att han har hippieblod i sig. Intressant.

Sitter och försöker traggla mig igenom en artikel jag och Bettina ska göra ett pm om imorn, gaah. Just ja, måste komma ihåg att ta med mig datorn till skolan imorn. :O Hur ska jag komma ihåg det?! Jag glömde ställa in smöret igår när jag tog en nattmacka. :( Tur att jag gick upp och drack vatten och såg det stå där ensamt på diskbänken. Smarta jag.

Som "förlåt" för att våra kära hyresvärdar ROSLAGSBOSTÄDER HAR HÖJT HYRORNA (!!) så har vi fått ett presentkort på 1-4 vuxna tur å retur på ålandsbåten. Ja, tack så jävla mycket, det kostade ju liksom, eh, tretti spänn eller nått annars. GAY GAY GAY GAY.

Grandpa Simpson, han är fiiin han.


Jag saknar mitt T. Min T.
Kanske ska göra lite thé? MMHM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0