The world is the only one

Kära dagbok.

Idag badade vi i poolen. De badkåta småbarnen i dagiset bredvid stod och tittade trånande på det klarblå klorfyllda vattnet. Ty dom var väldigt avundsjuka, och för att spä på det så skrattade och skojade vi extra mycket för att göra dem ännu mer avis.

Förlåt mina synder.

___

Idag har jag hunnit med en massa saker. Se bara;
- Kastat tallrikar och gamla vinglas i en gigantisk deponicontainer.
- Druckit typ tre liter kaffe (minst!!)
- Försökt fixa en frisyr på syster med saxens hjälp


Och imorn är det jobb också, yay. Och torsdag, sen är det tre dagars ledigt. Yiiha. Fast på fredag ska jag vara barnvakt från kl 06.00 - 14.15, ska försöka powernappa lite efter det och se om det verkligen är så bra som alla påstår. Hmm.. kanske ska ta och starta en liten testgrupp. Jag börjar. "Patricia PROVAR!" ska den heta. Test nummer ett; är verkligen power-nap något att syssla med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0