måste bara berätta om nattens sjuka drömmar..

tror att det började med att, en än gång, mio hoppade från balkongen ner på asfalten. men han klarade sig.
så gick jag och t ut och började leta efterhonom, ropade lite, så kom han när jag ropade på honom och efter sig hade han en annan katt. norsk skogis också. jättefin katt. sen är det lite suddigt, men den andra katten ville följa med in vår lägenhet, men det fick den inte. nu idag så förstår jag ju att MIO VAR JU KÄR! <3

sen så drömde jag att Geri Halliwell (ja, hon den rödhåriga från spice girls!!!! :S), hon hjälpte mig att prova en vit lösgravidmage. eeh. skumt som fan. jaja, vi hade iaf en varsin och gick omkring lite i rimbo och såg asnöjda ut. :D

undrar sa flundran om gäddan är en fisk..


Kommentarer
Postat av: Jörgen

Kollat in TheGuide idag?
Nya intressanta recensioner varje dag, på allt mellan himmel och jord :-)

2007-04-26 @ 11:06:15
URL: http://www.kempo.nu/TheGuide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0