Sing hallelujah!

Vägde mig idag, vågen visade att jag gått ner ytterligare 1,5kg sen den 27/4. Fattar ni, minus 1,5kg på sju dagar?! Och nu har jag ju också börjat att äta ett mål om dagen (det har jag gjort sen i tisdags).

Jag har gått ner 6,2kg sen den 10 april
(började med Nutrilett den 14:e april). Jag är så jäkla glad!

Min matvanor ser ut ungefär så här; Frukost (runt 09.00) pulvershake. Lunch (runt 12.00) pulvershake. Middag; En liten köttbit och sallad (isbergssallad, tomat, gurka, paprika). Och under dagen brukar jag försöka klämma i mig minst två liter vatten. Jag blir mätt och står mig bra på pulvershakesen fram till middagen. Vissa dagar dricker jag kaffe (svart), högst tre koppar om dagen.

..

Jag har dansat på molnen hela dagen.. Så jäkla skön känsla! Är det på riktigt verkligen?! KAN jag gå ner i vikt?! Tydligen.. ;) Nu har jag 1,5kg kvar till mitt första delmål. Då ska jag unna mig någonting, kanske något klädesplagg? Hmm.. Kom gärna med tips om ni kommer på någon rolig liten "belöning"!

Som sagt, dagen har varit riktigt bra, träffade Anna i förmiddags och drack lite kaffe, sen hem till syster för lite mer kaffe. :) Försökte hjälpa henne lite med hennes blogg, men så kröp solen fram och jag kom inte så långt. :P Var ute en sväng och Vilda sov i vagnen, ska lägga upp bilder sen..

Läs gärna Pinglans blogg också, hon skriver öppenhjärligt om sitt liv, 27 år gammal och fyrabarnsmamma.

Kommentarer
Postat av: Anisch

Jag tycker att du gör ett suveränt jobb med din blogg, ser fram emot då du börjar pilla på min. ;)



Vad roligt att Ingela har blogg, ska bli spännande att spana in den!



Tack för idag söt! Du gör mig så glad!

Puss!

2009-05-04 @ 19:07:53
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/
Postat av: ☆Soya☆

BRA jobbat!!

2009-05-04 @ 21:47:20
URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: ☆Soya☆

Svar: Vi bor i Småland, 4 mil söder om Växjö. Rätt långt hem med andra ord.

Lite nyfiken på hur hittade du min blogg?

Hoppas ni haft en fin dag!

Kram

2009-05-04 @ 21:49:59
URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: Hanne

Oj vad duktig du e! Hur mycket ska du gå ner allt som allt då? Längtar tills jag inte e gravid längre och kan börja med nyttigheterna.. hehe! Lycka till! :) Kram

2009-05-05 @ 10:14:18
Postat av: Patricia / Livet med Vilda

Tack för era rara kommentarer! Jag blir så glad :)

2009-05-05 @ 10:58:10
URL: http://smokingcankill.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

Grattis Trissan. Du är så duktig med vikten och din blogg. Du gör verkligen en glad. ihihi Kram

2009-05-05 @ 15:41:22
URL: http://uglyandbeautifulgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0