Mysig dag..

Har haft en bra och mysig dag.. :) Druckit kaffe och te med syster, rensat bland massa gamla papper, arkiverat ett ton av barnens teckningar.. Syster satt och fyllde i alla barnens (hon har fyra st) "Min första bok"-böcker, vilket var riktigt roande.. Längtar tills jag får fylla i en jag med! Och jag lovar, mina framtida bebisar.. jag ska fylla i alla böcker lika mycket! För jag vet hur ledsamt och tråkigt det är att vara "sist" och inte ha mer än första sidan ifylld.

Snart vankas det middag, jag är skithungrig! Min karl står för matlagningen idag.. Seafood-mix med ris, smarrsmarr! Och yoghurtsås.. Min duktiga kock. :)

Bebis har bökat runt som ett vildsvin idag, antagligen för att jag har suttit still på en pinnstol vid systers matbord mest hela dagen. Sorry, baby, ska ta igen det snart.. Efter maten så ska T ut och fixa avgassystemet (på den gamla bilen såklart) och jag tänkte faktiskt dammsuga och städa.. vill också känna mig lite nyttig!

Jag ska även checka vad fan jag lagt ner i BB-väskan också, var flera veckor jag ens tänkte på den sist känns det som ;) Kommer ännu mindre ihåg vad jag lade ner för något. :P

Kommentarer
Postat av: isabel

JA, har du ätit någon semla? mums

2009-03-04 @ 19:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0