Haha..

Oj, vad jag inte gjorde ett dugg av det jag skrev i inlägget här under.. Haha. Dammsugaren står bra i städskåpet tills imorn, får se om den får komma ut då istället.. BB-väskan har jag heller inte ägnat en titt eller tanke. :P Istället blev det lite Arga Snickaren (han verkar ju inte så arg egentligen, bestämd men genomsnäll!), en varm dusch och sedan Grey's. Shit pomme frite vad jag var produktiv så här på kvällskvisten. Not..

Nu halvsitter jag i soffan och väntar på att T ska komma in från kvällspromenaden med jycken.. Dyka ner i sängen och kanske lyckas smickra till mig lite massage :D

Min svanskota känns (som vanligt nu för tiden faktiskt) helt jävla sönderkrossad. Mysigt!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Anisch

No Probs honey. Ring när du vaknat och så. =) Jag hade endå ingenting viktigt att säga. =P



Puss på dig!

2009-03-05 @ 09:06:09
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0