BF-dagen.

Då var alltså dagen vi har väntat på äntligen här. Tycker verkligen att det har gått galet fort nu på slutet, dagarna har bara runnit iväg.. Idag är bebis beräknad att komma. Shit! Det är normalt att bebis kommer inom två veckor efter detta datum också, men jag tror inte att vi ska behöva vänta så länge.

Har sovit skitdåligt inatt, grymma förvärkar som har strålat ut i ljumskarna och benen. Verkligen mensvärk 2000. Gick upp vid 06.30 och värmde vetekudden och tog en alvedon, men jag tycker inte att det lindrade lika bra som igår. Till trevligare detaljer så kan jag också säga att slemproppen släppt ännu mer, alltså hur stor är den egentligen?! :P Nu har den kommit i beståndsdelar sedan i torsdags. Jaja.

En sak som är säker är iallafall att det kommer göra jävligt ont att föda barn. Jo, det är klart att jag alltid förstått det, men nu är det så när och på riktigt.. Shit igen! :O

Kommentarer
Postat av: Hanne

Hahah.. ja det gör JÄVLIGT ont! Haha.. men det grejar du! Hoppas bebben kommer nuu! LYCKA TILL!

2009-03-08 @ 08:23:30
Postat av: Sara

japp ont gör det men det glömmer man sen! det är ju SÅ värt det! Hoppas det är dags på riktigt snart och "grattis" på bf-dagen!

2009-03-08 @ 10:58:11
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: sabina

: ) typ din lilla bebis kommer vara snyggast.

2009-03-08 @ 17:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0