Fredag.

Bara jag som tycker att veckan har gått grymt fort? Nu är det helg igen, känns ju som att det var lördag nyss ju. Tiden går alltid så snabbt på sommaren. Idag är vädret mulet och regnet hänger i luften, detta betyder.. tadaa.. inomhusmys. Ohyes. När Vilda somnar (hon brukar sova en timme eller två någon gång på eftermiddagen) så ska jag passa på att dammsuga och städa lite.. Ibland får jag sådana ryck att jag faktiskt känner att det skulle vara ROLIGT (!) att städa, och då måste jag ta vara på de tillfällena. Som nu då, alltså. Sent igårkväll efter att jag tagit en dusch så fick jag för mig att jag skulle städa toaletten och skrubba badrummet. Men nej, inte klockan 23 på kvällen.. Någon måtta får det vara!



Följande text är relativt ointressant (eller vad vet jag?) viktsnack.
______

Mätte mina kära kroppsdelar imorse, sen jag började med Reductil (den 6 juni) så har det försvunnit 30 cm från min kropp, både här och där. Mest kring höfterna (7 cm), runt rumpan (9 cm) och  magen (6 cm). Inte undra på att jag numera har häng på typ alla mina byxor! Jag skrattade högt när jag såg vad jag skrivit att min midja var tidigare, 60 cm. Vaddå tokfel. Skulle nog se jäkligt roligt ut om min midja var 60 cm och så är jag ca 106 cm över röven. HAH! Snyggbild nr 1 för den delen också.

Reductil 10 mg; tog tabletten kl 06. imorse när jag var uppe och matade Vilda. Nu är klockan snart 12 och jag har glömt bort att ens käka frukost! Det blir en (vad jag antar) deutsce shokoladebar, Corny Big (kul namn) till lunch. Denna är med nötter i också, rekommenderar varmt. God, ger energi och kostar typ bara 7.90 på konsum. Till middag blir det nog en shake. Ska komma igång med dem igen ett tag nu tänkte jag. Pepp pepp pepp!

Kommentarer
Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

DU är så duktig!!



Tänkte köra nån vecka nutrillet (stavas?) nu snart.

Vill gå ner 8kg innan nästa bebis flyttar in i magen, så nu ska det jobbas på det. För jag vill ju ha bebisen snart haha.

2009-07-11 @ 20:25:48
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0