Storm.

Fy satan vad trött jag är. Har sovit skitdåligt, legat halvvaken och lyssnat på blåsten utanför.. Burr.. blåste supermycket inatt, fick för mig att något skulle flyga in i fönstret och krossa glaset. Usch. Men lyckligtvis så hände det icke!

Denna dag är full av aktivitet, ska släpa mig till BM vid 11.30, sedan ska jag jobba 14-20.30. Något säger mig att jag kommer sova som en stock inatt iallafall.. Men fy helvete vad det blåser! Kommer blåsa bort under promenaden till BM.

Ska bli mysigt att höra bebisens hjärtljud, ska nog spela in det denna gång.

Kommentarer
Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

Jaa det var jättehemskt :S. Tur att jag hade sambon med mej, annars hade jag nog legat kvar och tjurat. Men han bara skrattade så då kunde jag också göra det :) Efter att jag kollat att Chloé var okej då först såklart :)

Kram!

2009-01-12 @ 09:35:49
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0