Provbäddning.

Tjingeling på er alla ni som läser min überintressanta blogg. :) Idag var det dags att slungas tillbaka till verkligheten, sambon har jobbat och jag har stökat runt lite här hemma. Var iväg och fikade hos syster en kortis, mys. Idag "provbäddade" jag spjälsängen också.. Myspys. (Ja, jag vet att man inte ska använda varken täcke eller så stor kudde till barn under 12 månader men jag ville bara se hur det såg ut.) Nu är det bara Ärtan som saknas! Eller ja, lite annat också, men alla stora saker har vi faktiskt avklarat nu. :)

Måste införskaffa
- några lakan
- "bebisapotek", salvor, termometer osv..
- blöjor, våtservetter, tvättlappar
- badbalja (vi har inget badkar)


Gunilla Axéns moln.

Kommentarer
Postat av: Annie

Men åh vad mysigt, och vilken fin säng!

2009-01-09 @ 21:20:43
URL: http://malinsstorasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0