Onsdag.

Tjingeling.

Grått, pissigt väder idag igen. Damnit! Men jag tänker inte låta vädret vinna idag. Nej nej nej. Denna dag ska bli en toppendag. Snart får jag besök av syster. Dricka thé och mysa. Sedan ska jag till barnmorskan kl 14, spännande! Har det redan gått 2 veckor sedan sist? Tydligen. ;)

Nu ska jag svänga ihop en kudde till vagnen. Ja, har följt och läst om debatten kudde/inte kudde och jag kommer att ha en tunn kudde både i vagn och spjälsäng. Ni som har barn, hur har ni gjort? Nyfiken bara.

Püss.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi har haft kudde både i vagn och säng. Köpte billiga kuddar på gekås i ullared och på ikea. Men de har inte alls varit bra. All stoppning har liksom försvunnit från mitten av kudden där min son brukar ligga. Han har fått platt bakhuvud så har köpt lite dyrare och bättre kudde i babyaffär i stället. Nu sover han en del på sidan och huvudet är inte lika platt längre. Så kudde är bra att ha =)

2009-01-28 @ 10:43:43
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0