Gravidofant?

Fy fan vad jag känner mig stor. Eller ja. Jag är stor. Graviditeten har ju så klart gjort sitt, men nu jävlar ska jag "dra mitt strå" och lägger av med kolhydrater (drar ner under grav. för att sedan sluta helt) och socker. Gick ner 8 kg (på ca 3 månader) med GI metoden innan jag blev gravid och enligt det jag har läst så ska det inte vara någon fara med att köra GI under graviditeten.

Sådana kolhydrater som man ska undvika är pasta, bröd, mjöl, potatis, ris osv.. Så idag när vi handlade så blev det i princip sallad, kött, bacon och keso som inhandlades. Imorn blir det en rivstart bacon och ägg till frukost. Bye bye till rostmackor med ost.


Ett steg i taget mina vänner.. :)

Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Du är så duktig hun :P

Vad fin magen är :D

2009-01-03 @ 00:27:02
URL: http://theuglyandbeautifulgiirl.blogg.se/
Postat av: Ika

Började också med GI, men jag är för jävla beroende av socker och skit så det gick inget bra.

Men jag ska ge det en ny chans när jag nu ska börja träna/simma! Duktig du är!

2009-01-03 @ 15:07:17
URL: http://ikafatale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0