Fredag.

.. och så var det fredag och snart helg igen. Veckan har verkligen sprungit iväg för mig. Mycket tankar, ord som har behövts sägas och känslor som kommit fram. Känner mig otroligt älskad av min sambo, är så jäkla lycklig med dig så du fattar inte.


Jag älskar dig!

Idag gick jag upp kl. 08.00, någon snubbe ska komma och installera klart ett bredband. Gillar verkligen hur specifika dom är när dom skriver när dom kommer.. Fredag mellan 08-16 eller Måndag 08-16. JAHA?! Och är det ingen hemma så går dom in med huvudnyckeln, ouhff.. Så, lika bra att gå upp ifall de skulle få för sig att komma idag.

Kommentarer
Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

Vad fina ni är!

2009-01-23 @ 14:36:05
URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kikar in. grattis till den snart kommande bebisen. Jag har gått i samma klass som din kille. Vi gick på högstadiet tillsammans.. hälsa så gott från Helena Pettersson, kanske inte alls känner igen mig vid namn såklart. Ha de bra :)

2009-01-23 @ 19:51:31
Postat av: Patricia - I väntan på den vilda bebin

Helena; Tack så mycket! Jag har hälsat från dig och han hälsar tillbaka! :) Ha det så bra!

2009-01-27 @ 17:20:57
URL: http://smokingcankill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0