Fix.

Nu har jag varit över till syster på fika och lite pyssel. Köpte ju kläder från Ellos för ett tag sedan, och vissa av plaggen var ju som sagt på TOK för stora. Vet inte vad jag tänkte med när jag beställde en mamma-klänning i strlk 46-48 (!?) när jag brukar ha 42 "i vanliga fall". Får åberopa tillfällig sinnesförvirring. Nu ser klänningen inte ut som ett tält längre, syster hjälpte mig att sy in den x antal centimetrar och nu sitter den perfekt! Like it alot! :) Och så sydde jag in ett linne också som var gigantiskt.. Det blev nästan som en klänning det med. Mycket nöjd :)

Nu ska jag lägga mig ner i soffan en stund och bara jääääsa. :) Hej hopp.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Snart kommer den lilla rackaren!! hehe, Jag orkar snart inte vänta på att få se den, kläm ut den nu :D Kramelikram

2009-01-21 @ 19:26:03
URL: http://jonnisr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0