Fart och fläng.

Nu har jag personligen inspekterat Lillskruttan och hon är precis som vanligt, lite kinkig ofcourse men hur glad är man när man har haft en kanyl med dropp i huvudet? Nej, precis. Så glad att allt gick bra, hjärtat har slagit på högvarv det senaste dygnet men nu kan jag lugna mig. Kom nyss hem från syster, träffade mamma och min andra syster, mycket mysigt att träffas allihop, det händer mer sällan då vi bor lite utspritt sådär. Älskar er. ♥

Sitter och andas lite i soffan här hemma, har packat en väska med sovkläder och smink och annat junk, snart ska vi dra iväg till Uppsala hem till min sambos föräldrar. Min svärmor har plockat fram gamla barnkläder som vi ska titta igenom, mys! :D

Har haft en massa sammandragningar idag, lite läskigt för jag har inte haft så mycket sådant tidigare. Mest på nätterna, men nu på dagen har magen känts lite "konstig".. Allt känns väldigt ihoptryckt liksom. Men det är klart att det blir så när bebisen tar allt mer plats. Så inget konstigt egentligen. :)

Imorn blir det förhoppningsvis IKEA, ska köpa en byrå till sovrummet till Ärtans kläder. Har kommit underfund med att det inte funkar att vi ska dela garderob hon och jag.. kaos kaos kaos redan nu.. Bådar illa, så vi satsar på en byrå istället. Ska kolla på sängmobil också om dom har någon fin enkel.. Hade kunnat hämta ut mitt BabyBasics paket från Babyproffsen också, men tydligen så finns de inte i Uppsala? Dumt.

Hur som helst, hoppas ni har en trevlig helg allihop, det ska jag ha! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0