....

Åh, känner bara för att sätta mig på golvet och grina som en liten unge. Min sambo skulle ha lämnat bilen hemma idag och tagit den andra bilen (som jag inte kan köra) men självklart hade den inte startat imorse så han fick ta den bilen jag skulle haft. Jävla skitpisshelvete! Hade tänkt åka och storhandla, kika lite i affärer och typ.. komma bort från den här förbannade hålan?! Men självklart går gud emot mig och tycker att jag ska sitta här och ruttna hela jävla fredagen. Hm, ja vad ska jag äta till frukost nu då? Magen skriker efter mat och vad har vi hemma? Jo, ketchup och saltgurka. Jävligt upphetsande.

FUCK YOU, BILJÄVEL!

Kommentarer
Postat av: Ika

Menne. Stackare!

OM man ändå hade bil/bilar, eller ens ett körkort.

Vart är det ni bor?

Puss på magen!

2009-01-09 @ 12:25:53
URL: http://ikafatale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0