Babylove.

Veckobyte idag, nu är vi inne i v. 35
41 dagar till BF.

Längtar efter dig, bebis!

___

Igår monterade vi ihop en malm-byrå till sovrummet som idag resulterar i OND rygg. Palla att man inte ens ska kunna skruva ihop en jävla byrå utan att de ska behöva kännas som att ryggen smulas sönder. Idag ska jag ta saker i snigeltakt här hemma.. städa lite, tvätta kläder. Ska kolla igenom alla barnkläder så att allt jag har hemma är rent och färdigt att användas. Supermycket barnkläder nu, arvegods från svärmor, kläder från syster, kläder jag köpt själv.. Ja, byrån är redan full och jag kommer få låna ännu mer. Hrm.

:)

Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

hihiih jag och syrran monterade ihop en malm byrå med fyra lådor i helgen. riktigt jobbigt. hehe :D är inte så duktig på att sätta ihop saker men det gick bra. heheh :D Ibland så är man duktig faktiskt. hehe

Ja jag längtar öckså efter att få se den lilla ärtan ihih :D

2009-01-26 @ 12:10:38
URL: http://theuglyandbeautifulgiirl.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad spännande att det närmar sig! Jag tyckte sista tiden gick jättefort =) Får hoppas du också tycker det så bebin är hos er snart! =)

2009-01-26 @ 12:31:21
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0