2oo8.

1. Gjorde du något 2008 som du aldrig gjort förut?
Det gjorde jag säkert.


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte att jag hade några.


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2008?
Min syster fick en dotter.


4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Nej.


5. Vilka länder besökte du?
Höll mig inom Sveriges gränser.


6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Mer tid till familj och vänner.


7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Den 28 juli -08 kommer jag aldrig att glömma.


8. Vad var din största framgång 2008?
Jag skaffade mig ett nytt jobb. Jag utbildade mig till barnskötare.


9. Största misstaget?
Anser inte att jag har begått några större misstag faktiskt, känns skönt.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har lyckats hålla mig relativt frisk faktiskt, inga större åkommor drabbade mig.


11. Bästa köpet?
Oj, svårt. Barnvagnen kanske?


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Räkningar, mat, nöjen. Det vanliga.


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jag blev gravid. <3


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Musik har inte varit en stor del av mitt liv detta år, men en del Lars Winnerbäck-låtar kommer att få mig att minnas olika saker från 2008.


15. Var du gladare eller ledsnare 2008 jämfört med tidigare år?
I början av året vare jag nog mer nedstämd men det vände snabbt och jag kände mig optimistisk och stark.


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit hand om mig och mina vänner mer. Vårdat relationerna lite kanske.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat upp mig inför plugget. Det gick ju som en dans.


18. Hur tillbringade du julen?
Med den närmaste släkten.


19. Blev du kär under 2008?
Jag var redan kär sedan tidigare.


20. Favorittidning?
Vilken Gravid-tidning som helst egentligen.


21. Favoritprogram på TV?
Känns som att jag tittat på Miami Ink varje dag under hela året..


22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, hatar gör jag verkligen inte. Tycker mest synd om denne.

23. Bästa boken du läste 2008?
Galet nog läste jag inga böcker, endast studielitteratur. Och det vill jag inte dryfta mig till att säga att någon av de böckerna nu är en favorit.. Nej.


24. Största musikaliska upptäckten?
Återupptäckte några gamla godingar. ¨


25. Något du önskade dig och fick?
Ja.


26. Något du önskade dig men inte fick?
Inte vad jag kommer på.


27. Årets bästa film?
Oj, svårt. Ingen aning.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Oj, kommer inte ihåg? Tror att jag hade lite firande här hemma.


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Tror ärligt talat inte det. J

30. Vad fick dig att må bra?
Min älskade sambo och livskamrat, min familj och mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Du har fått mig att må bra tjejen. Hoppas vi kan få mer tid att umgås i detta nya år nu. :D

2009-01-03 @ 00:29:58
URL: http://theuglyandbeautifulgiirl.blogg.se/
Postat av: lillavild

jag vill också jag vill också!

2009-01-03 @ 13:28:47
URL: http://lillavild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0