Telia.

Så bra! En punkt på dagens nästintill obefintliga att-göra lista är avbockad. Ringde nyss telia och sa upp mitt mobilabonnemang. Det är alltid lika spännande att prata med support-människorna.. Självklart ville hon jag pratade med veta varför jag sade upp abonnemanget, men det har väl fan inte hon med att göra? Försökte pracka på mig en massa annat skit som att lägga till bindningstid och byta till kontantkort och skit, men näe.. Nu har jag tröttnat på telia! Förresten så har varenda kotte i min närhet som jag tjötar i telefonen med Comviq så det blir det denna gång.

Tre månaders uppsägningstid har jag kvar på abonnemanget nu, sen är det FINITO!

Hur som helst. Jag låg precis och slumrade lite i soffan när mobilen självklart ringde.. Det var moderskeppet som undrade hur magen mådde. Jo tack, den mår bra, och jag med! :P Nu är jag inte ett dugg sömnig längre och tänkte börja planera inför kvällens middag istället... Har verkligen noll inspiration så nu ska jag muddra kyl och frys efter något roligt!

Jag inser förstås att dagens överflöd av inlägg kanske inte är världens roligaste och innehållsrikaste.. Meeen, så uttråkad är jag!

Hoppas ni står ut med mig. ;)

Kommentarer
Postat av: Erica

Precis! Det kommer att bli hur skönt som helst! :) Så jag ser verkligen framemot att flytta! :)

2009-02-23 @ 21:08:44
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0