Sömntuta.

Idag har jag och min älskling varit och tittat på hus! Ja, bara för skojs skull. Raidat runt och letat efter "Till salu" skyltar här ute i skogarna.. :) Kul att drömma lite! På vägen hem fick jag akut ont i huvudet och magen skrek rakt ut efter mat.. Kände mig verkligen som ett barn. Måste ha mat. NU! Så vi kom hem illa kvickt, värmde pasta och kyckling från igår och mättade magen.. Sedan blev jag väldigt trött, älskling hjälpte mig köra igång en film på dvd:n men den såg jag inte många minuter av innan jag slockande som ett ljus i soffan.

Sov minst en timme. Det var lite för mycket, för nu är jag himlarns seg.. Var är min ork? Give it back. Nej, seriöst, nu måste jag fan lyssna mer på min kropp och ta signalerna på allvar.. Käka och sova när den signalerar om det. :P

Snart ska jag blanda ihop en pizzadeg.. Det blir hemmagjord pizza till middag! :D

Kommentarer
Postat av: Sara

å va gott med hemmagjord pizza! det är ju smaskens =) Här blev det köppizza ikväll!

2009-02-22 @ 19:55:29
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Ika

Ja, du måste ta hand om dig!

Ladda upp inför förlossningen, inte baka och dona nu. :P

2009-02-22 @ 22:37:48
URL: http://ikafatale.blogg.se/
Postat av: Marie

Ditt nya namn är härmed Skalman ;) Sååå Skalman, när kommer du till Bandis då? Vågar du komma innan BF? Eller blir det till att vänta lite till? =)

PUSS

2009-02-23 @ 13:45:44
Postat av: Anna Lundin

Åh hus.. :D jag vill också ha ett hus :) Längtar tills man kan ta lån till det och bygga ett eget hiih :D

2009-02-23 @ 16:45:31
URL: http://theuglyandbeautifulgiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0