Slowly.. I'm dancing..

Godkväll mina vänner.

Hur har er dag varit? Min har varit toppen! Har haft många besök här hemma idag. Först Anna och Nicklas, sedan försvann N till Norrtälje och syster med tillhörande "bebis" (6 mån) kom hit och drack kaffe med mig och Anna. :) Sedan försvann Anna till jobbet och efter en stund kom Jenny med tillhörande bebis (ca 2 mån) och drack kaffe med mig och syster. Full ruljangs hela förmiddagen.

Morgondagen består av en tur in till "stan" med syster och Anna. Ska försöka ta mig förbi Babyproffsen också och be att få den där gratisboxen.. Med min tur så är väl den redan slut igen / leveransen har inte kommit. Hmpf. Jag säger då det. :)

Idag har jag verkligen varit riktigt glad och nöjd med mig själv och min tillvaro. Nästan som att jag varit lite hög.. massa bra hormoner som levt omkring i mig idag. Får hoppas att detta goda humör är kvar imorgon också (och resten av veckan/graviditeten/livet såklart).

Hur är det på bebisfronten då? Jo, jag märker ju tydligt att det blir trängre och trängre där inne.. Platsen håller på att ta slut och det känns som att bebis sparkar i slow-motion.. Min syster säger också att hon tycker att magen har sjunkit lite men jag vet inte jag.. Får se vad barnmorskan säger nästa vecka om bebis har lagt sig till rätta och börjat fixera sig någorlunda. :)

Det var en liten update från mig. Hoppas att ni har haft en fin dag! Nu ska jag gå och pussa på min underbara man. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0