Pjuh..

Fan då. Att det ska vara en pärs att bara fila fötterna och ta en dusch. Känner mig helt sluuuuut. Det är så jävla tråkigt att vila också. Jag vill hitta på nått kul! Känner mig som världens tråkigaste matte just nu också, Ebba kommer och lägger sina leksaker vid mig men jag pallar inte ens leka med henne för tillfället. :( Förlåt, vännen.. Ska gå ut på en lååång, seeeg, promenad så att hon får springa av sig och leka i snön.

Jag har mina aningar om att bebis har lagt sig "tillrätta" lite mer nu iallafall, på höger sida av magen. Det trycker uppåt mot de högra revbenen (om man kan uttrycka det så...?) och det känns som att hon liksom skruvar sig neråt mer och mer.. Duktig bebis!

Jahapp, så var det 13 dagar till BF.. Men är du redo att komma ut nu bebis så är jag redo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0