Mosade revben.

Alltså, aaaaj... Det känns som att en liten nazi sparkat sönder mina revben med sina fjortonhålskängot med trippelinbyggd stålhätta. :( Pain.

Har sovit värre än värst inatt, drömt skitskumma drömmar om fostervatten, slemproppar och värkarbete. Vaknade av att jag hade typ 100 kg täcke på mig och svettades som en gris. Uuuh. Ont i huvudet när jag vaknade också, så nu har jag hinkat tre glas vatten och hoppas att det ska gå över.. För idag har jag minsann inte tid med någon huvudvärk! Nein! Ska följa med syster och handla inför barnkalaset på lördag. :)

Nej, nu måste jag ta en alvedon också. Vill inte ta värktabletter egentligen men det här är fan olidligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0