Fredag.

Somnade i soffan igår, med huvudet i älsklings knä. Sov en stund, vaknade till och släpade mig in i sovrummet och totaldäckade. Och jag har sovit som en prinsessa! Vad jag minns iallafall.. :) Kravlade ur sängen imorse och kände nått skitkonstigt tryck "neråt" liksom.. Amaagaahd! Sprang in på toan och upptäckte att bebis låg och tryckte på min blåsa på någon härlig vänster, det visade sig alltså att jag bara var grymt kissnödig. Typiskt. :P

Men i dimman mellan att fortfarande halvsova och vara vaken så inbillade jag mig väl att det var nått annat... Jaja, den dagen kommer den också, förr eller senare! :)

Snart kommer min babe Anna och dricker lite kaffe.. Mys mys :) Sedan ska jag på något sätt ta mig till syster, tänker ICKE sitta hemma idag. Finns inget att "göra här", har redan dammsugit, torkat golv, städat toan, lagat matpajerna, lagat äppelpaj... tidigare under veckan och idag orkar jag bara inte vara hemma. Tråååkigt.

Nej, nu.. smink! :D

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja, det blev ett snitt tillslut. Tyvärr, kan jag tycka, eftersom jag ändå kämpat så länge på det där jäkla bb:t och ändå inte fullt ut kan säga att jag vet hur det är att föda barn. Jag hade dessutom värkar med en kvarts mellanrum i snitt i 6 dagar innan jag åkte till bb (ibland med några timmars mellanrum, ibland med bara någon minut). Men ut kom hon iallafall tillslut som tur är. Hon är född den 12:e maj 08.

Jag förstår verkligen att du vill hitta på saker att göra hela tiden. I slutet kommer jag ihåg att jag försökte planera upp dagarna med promenader och träffar och sysslor så att de skulle ta slut någon gång. Ville inte gå och tänka och längta ihjäl mig när det var så kort kvar:)

Hoppas du får så kul idag och att bebisen kommer snart!

Kram!

2009-02-20 @ 15:41:40
URL: http://lundholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0