BB-väskan.

Idag fick jag med mig en stor papperskasse med bebiskläder hem, som jag får låna av syster och en annan kompis. Så nu har vi så mycket kläder till lilltjejen så jag tror inte att hon kommer att hinna använda allt innan hon växer ur dem.. :P

Sorterade ALLT nu ikväll, rev ut alla kläder i soffan i vardagsrummet och var i min egna lilla värld. Allt som allt så har vi just nu dessa kläder i stl 50-56.

17 långärmade bodies
3 kortärmade bodies (har inte hittat i någon affär heller för den delen)
12 byxor
8 tjocktröjor med luva
9 pyjamas (fyra st (med dragkedja!) från när jag var liten)
2 overaller
.. och en massa massa strumpor och mössor..

Ja. Lillan har sitt på det torra! :)

Kunde heller inte hålla mig från att packa ner de bebiskläder som vi ska ha med till BB.. Jag kände mig lite som ett kontrollfreak, packade ner en overall i stl 56, fyra bodies (en i stl 50 och tre i stl 56), hjälm-mössa, två par sockor, två par byxor, en tjocktröja med luva.. Jaaa... jag vet inte jag. Ju, just ja, och lillans AC/DC t-shirt förstås! :D

Så nu är BB-väskan påbörjad. SHIT!

Idag fick vi även hem babyskyddet och babysittern.. Det är bara bebis som saknas. ♥

Kommentarer
Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

och det är ju väldigt snart bebisen kommer :D

Har glömt om ni vet vad det är för kön?

2009-02-11 @ 22:19:40
URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Väntar med spänning!!! Men snart så... ;)

2009-02-11 @ 22:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0