Du är aldrig ensam.

Igår träffade jag en vän som jag inte träffat på ungefär tre år. Vi lärde känna varandra genom att vi arbetade på samma arbetsplats när jag var 16. Hon är 33 år och har under tiden jag känt henne växt till att bli något av en extra storasyster för mig, hon hjälpte mig under min "tonårstid" när jag verkligen mådde piss och jag trodde att vuxna inte kunde förstå.

Hon förstod. Jag undrar hur länge jag hade mått dåligt egentligen om jag inte haft henne, vem vet.. Vem kunde trott att jag skulle vara den jag är idag, när jag för fem år sedan knappt själv såg någon framtid? Nu har jag familj och barn och mår bättre än jag någonsin gjort tidigare. Livet är spännande och föränderligt, det måste man väl hålla med om. :)

Hur som helst, vi pratade om livet och vad man gör för val, hur man påverkas av dem och vad man måste göra för att må bra. Tack för pratstunden Ylva, jag uppskattar dig verkligen!

Idag är det torsdag, veckan har gått så fort. Antagligen för att jag trodde att det var söndag i måndags :) Nu ska jag få min rara lilla skrutt att sova några timmar så jag får duscha och fixa iordning mig, sen ska vi över till min syster och bara vara.

Update på hur det går med Nutrilett, det går väldigt bra! Under de dagarna sen jag började så har jag inte ätit annat än nutrilett, lite melon igår till fika och lite vindruvor för jag kände mig så snurrig häromkvällen. Tycker fortfarande att det är så ovant att trycka i sig så mycket vatten, tillslut så måste jag väl sätta alarmet på telefonen så jag blir påmind :P

Jag ute på landet i lördags.
Som Tiffany Persson säger.. Känd och smal, jag ska bli känd och smal!
Minus "känd" för det skiter jag väl i. Men smal. ;)

Kommentarer
Postat av: Ann-Caroline

Du är så fin sötnos... =) Låt inte "smal" bli en grej bara. Mantrat är och låter: "Huvudsaken är att jag mår bra". ^^ Tycker om dig föresten! <3

2009-04-16 @ 10:26:40
URL: http://mellanhimmelochhav.blogg.se/
Postat av: Mia

Grattis på namnsdagen hörru..;)

kram!

2009-04-16 @ 14:03:18
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com
Postat av: Ylva

Tack själv Trisstrull, du vet var jag finns och du har din givna plats i mitt hjärta. Det vet du! Jag blev alldeles rörd ju...

2009-04-17 @ 20:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0