Jag.

Veckan har susat förbi minsann. På gott och ont. :) En väldigt revolutionerande och dels omtumlande vecka, jag har tagit beslut och stått fast vid dem. Jag är jävligt stolt över mig själv. Jag har alltid varit konflikträdd, hellre varit tyst än att säga vad jag egentligen känner. Men inte längre. Nu är det slut med det och jag vägrar ha energitjuvar i min tillvaro. Faan vad skönt!

Upplyftande och uppfriskande.. kan inte sätta fingret på vad det är med mig egentligen, är så glad och känner mig helt euforisk.. vårkänslor i kombination med att jag är stolt över mig själv och kan ta fighter jag backat för förut? It's a new me. :)

JAG ÄLSKAR MITT LIV.

- Jag har världens finaste familj
- Det pirrar fortfarande i magen när jag tänker på min underbara sambo. I sommar firar vi 3 år tillsammans
- Igår log Vilda medvetet för första gången och hon var så jäkla söt så jag trodde mitt hjärta skulle spricka
- Jag har människor i min närhet som älskar mig och respekterar mig
- Jag kan prata med mina systrar om allt och inget, de ger mig bra och smarta råd
- Snart är det vår och det känns roligare att gå ut långa promenader med barnvagnen
- Jag har fått fräknar på näsan och blivit solbrun om händerna
- Jag känner LUST att älska, träffa nya människor, hitta på saker, utvecklas


JAG ÄR STOLT ÖVER MIG SJÄLV.


- Jag har insett att jag måste värna om min familj och min psykiska hälsa
- Jag tar INGEN SKIT längre

- Jag känner att jag är en bra mamma som kommer ge mitt barn en trygg bra uppväxt
- Idag känner jag mig starkare än någonsin
- Jag har tagit ett steg i rätt riktning ang min vikt
- Idag har jag kört pulverdieten i tre hela dagar med gott resultat
-
Jag har lyckats hålla mig till dieten utan problem
- Känner mig över lag piggare, gladare, lättare, snyggare, finare, lyckligare
- Grämer mig inte över skitsaker längre



Jag skulle antagligen kunna fortsätta med några spaltmeter till. Kontentan är iallafall att jag är så jävla nöjd med min personliga utveckling, äntligen "stämmer jag överrens" med min egen självbild.



Nu ska gå ut på balkongen och inta lite sol.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det låter härligt!

2009-04-17 @ 12:40:12
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0